U kunt t/m 9 september 2018 een toegangsticket kopen voor de deelnemende uitjes. 
Dit is per uitje verschillend. Op zowel de detailpagina van het door u gekozen uitje, als op de gekochte e-ticket staat de geldigheid van de entreebewijzen. Na de uiterlijke geldigheidsdatum zijn de e-tickets niet meer bruikbaar.
Het is geen enkel probleem om je tickets op een alternatief e-mail adres te laten bezorgen. Je kunt bij het maken van de reservering het gewenste adres doorgeven.
We verzoeken je allereerst om te controleren of de betaling van de reservering correct is verlopen. Indien dat het geval is kun je contact opnemen met onze helpdesk: support@ticketsplus.nl. Onze medewerkers kunnen je reservering controleren en zoeken naar een oplossing. 
Tickets kunnen snel uitverkocht zijn. Daarom worden tickets tijdens een reservering maximaal vijftien minuten vastgehouden. Na die tijd worden de tickets weer beschikbaar gesteld voor de verkoop.
Nee, helaas niet. U kunt alleen online een toegangskaart kopen. Het toegangsbewijs wordt middels een e-ticket aangeleverd. Dit e-ticket dient u te printen op A4 papier en mee te nemen bij uw bezoek aan het park. Het scannen van uw e-ticket met barcode via uw smartphone of tablet is niet mogelijk tenzij vermeld. 
Betaling is mogelijk met Mastercard, VISA en iDEAL.
U ontvangt na betaling een bevestigingsmail met een link om uw e-ticket(s) te openen. Elk e-ticket bevat een unieke barcode die éénmalig geldig is. 
Het geprinte e-ticket is niet persoonsgebonden. U kunt dit e-ticket cadeau geven. 
Druk op F5 op uw toetsenbord om verder te gaan, het scherm wordt dan automatisch ververst. Het probleem is dan verholpen. 
In sommige gevallen komt de e-mail met de link om uw e-tickets te printen in de junkmail map. De naam van dat mapje verschilt per mailprogramma. Veel voorkomende namen zijn: ongewenste e-mail, junkmail, spam of bulk. Kijk in de map met een dergelijke naam. Het kan ook zijn dat u een onjuist e-mailadres hebt opgegeven, of per ongeluk een typefout hebt gemaakt. Neem in dat geval contact op met de helpdesk via support@ticketsplus.nl.  
Als het ligt aan uw creditcard, het banksaldo of aan een storing bij de bank, is het (tijdelijk) niet mogelijk online e-tickets te kopen. Bij andere (technische) oorzaken kunt u contact opnemen met support@ticketsplus.nl 
Uw geprinte e-ticket is uw toegangsbewijs. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner
elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw e-ticket niet gescheurd of gekreukeld is. Is dit toch gebeurd, dan dient u uw e-ticket opnieuw te printen. Dat doet u via de link in de bevestigingsmail die u na aankoop hebt ontvangen. Het scannen van uw e-ticket met barcode via uw smartphone of tablet is niet mogelijk.
Dit kan gerust, zolang de barcode ongeschonden blijft. 
Uw e-ticket is uw toegangsbewijs. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw e-ticket niet beschadigd is. Is dit toch gebeurd, dan dient u uw e-ticket opnieuw te printen. Dat doet u via de link in de bevestigingsmail die u na aankoop hebt ontvangen. 
Dit is geen probleem zolang de barcode ongeschonden blijft en de tekst goed leesbaar is.
Uw e-ticket is uw toegangsbewijs. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw e-ticket compleet is. U dient dan ook uw e-ticket opnieuw te printen op een andere printer of met een nieuwe cartridge. Dat doet u via de pdf in de bevestigingsmail die u na aankoop hebt ontvangen. 
Uw e-ticket is uw toegangsbewijs. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw e-ticket compleet is. U dient dan ook uw e-ticket opnieuw te printen. Dat doet u via de link in de bevestigingsmail die u  na aankoop hebt ontvangen. 
Nee, alleen een e-ticket geprint op wit A4 formaat is geldig. 
Ja. Het is niet noodzakelijk om uw e-ticket in kleur te printen. Alleen de leesbaarheid is van belang. 
Misschien kunt u de bevestigingsmail doorsturen naar uw werk, een familielid of kennis die de e-tickets voor u kan printen. 
Ja, mits u de bevestigingsmail kunt doorsturen naar iemand met een printer, die vervolgens de e-tickets voor u kan printen. Het scannen van uw e-ticket met barcode via uw smartphone of tablet is
niet mogelijk. 
Nee, alleen een e-ticket met barcode geprint op wit A4 formaat is geldig. 
Nee, voor meerdaagse e-tickets moet u bij het park zelf zijn.
Helaas is het niet mogelijk voor groepsreizen de e-tickets met korting online te kopen. U dient dit direct via het park te doen. 
Nee. Bij het uitvoeren van de betaling bent u akkoord gegaan met het aantal e-tickets. E-tickets zijn niet terug te geven. Controleer de geldigheidstermijn van het e-ticket. U kunt uw e-ticket op een ander moment misschien alsnog gebruiken of deze aan iemand in uw omgeving geven. 
Nee. Controleer de geldigheidstermijn van het e-ticket. U kunt uw e-ticket op een ander moment
misschien alsnog gebruiken of deze aan iemand in uw omgeving geven. 
In de aanbieding én op uw e-ticket staat duidelijk vermeld voor welke periode de aanbieding geldig is. Daarbuiten is uw e-ticket niet bruikbaar, u kunt dan ook geen geld retour krijgen.
Hebt u vragen of opmerkingen over het bestellen van de e-tickets, de e-mail of het printen, mail uw vraag dan naar support@ticketsplus.nl. Bent u al bij het park en is er iets aan de hand met uw e-ticket, dan helpt de klantenservice van het park u graag verder. 
Staat uw vraag er niet tussen, stuur dan een e-mail naar support@ticketsplus.nl 
U kunt t/m 9 september 2018 een toegangsticket kopen voor de deelnemende uitjes. 
Dit is per uitje verschillend. Op zowel de detailpagina van het door u gekozen uitje, als op de gekochte e-ticket staat de geldigheid van de entreebewijzen. Na de uiterlijke geldigheidsdatum zijn de e-tickets niet meer bruikbaar.
Het is geen enkel probleem om je tickets op een alternatief e-mail adres te laten bezorgen. Je kunt bij het maken van de reservering het gewenste adres doorgeven.
We verzoeken je allereerst om te controleren of de betaling van de reservering correct is verlopen. Indien dat het geval is kun je contact opnemen met onze helpdesk: support@ticketsplus.nl. Onze medewerkers kunnen je reservering controleren en zoeken naar een oplossing. 
Tickets kunnen snel uitverkocht zijn. Daarom worden tickets tijdens een reservering maximaal vijftien minuten vastgehouden. Na die tijd worden de tickets weer beschikbaar gesteld voor de verkoop.
Nee, helaas niet. U kunt alleen online een toegangskaart kopen. Het toegangsbewijs wordt middels een e-ticket aangeleverd. Dit e-ticket dient u te printen op A4 papier en mee te nemen bij uw bezoek aan het park. Het scannen van uw e-ticket met barcode via uw smartphone of tablet is niet mogelijk tenzij vermeld. 
Betaling is mogelijk met Mastercard, VISA en iDEAL.
U ontvangt na betaling een bevestigingsmail met een link om uw e-ticket(s) te openen. Elk e-ticket bevat een unieke barcode die éénmalig geldig is. 
Het geprinte e-ticket is niet persoonsgebonden. U kunt dit e-ticket cadeau geven. 
Druk op F5 op uw toetsenbord om verder te gaan, het scherm wordt dan automatisch ververst. Het probleem is dan verholpen. 
In sommige gevallen komt de e-mail met de link om uw e-tickets te printen in de junkmail map. De naam van dat mapje verschilt per mailprogramma. Veel voorkomende namen zijn: ongewenste e-mail, junkmail, spam of bulk. Kijk in de map met een dergelijke naam. Het kan ook zijn dat u een onjuist e-mailadres hebt opgegeven, of per ongeluk een typefout hebt gemaakt. Neem in dat geval contact op met de helpdesk via support@ticketsplus.nl.  
Als het ligt aan uw creditcard, het banksaldo of aan een storing bij de bank, is het (tijdelijk) niet mogelijk online e-tickets te kopen. Bij andere (technische) oorzaken kunt u contact opnemen met support@ticketsplus.nl 
Uw geprinte e-ticket is uw toegangsbewijs. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner
elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw e-ticket niet gescheurd of gekreukeld is. Is dit toch gebeurd, dan dient u uw e-ticket opnieuw te printen. Dat doet u via de link in de bevestigingsmail die u na aankoop hebt ontvangen. Het scannen van uw e-ticket met barcode via uw smartphone of tablet is niet mogelijk.
Dit kan gerust, zolang de barcode ongeschonden blijft. 
Uw e-ticket is uw toegangsbewijs. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw e-ticket niet beschadigd is. Is dit toch gebeurd, dan dient u uw e-ticket opnieuw te printen. Dat doet u via de link in de bevestigingsmail die u na aankoop hebt ontvangen. 
Dit is geen probleem zolang de barcode ongeschonden blijft en de tekst goed leesbaar is.
Uw e-ticket is uw toegangsbewijs. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw e-ticket compleet is. U dient dan ook uw e-ticket opnieuw te printen op een andere printer of met een nieuwe cartridge. Dat doet u via de pdf in de bevestigingsmail die u na aankoop hebt ontvangen. 
Uw e-ticket is uw toegangsbewijs. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw e-ticket compleet is. U dient dan ook uw e-ticket opnieuw te printen. Dat doet u via de link in de bevestigingsmail die u  na aankoop hebt ontvangen. 
Nee, alleen een e-ticket geprint op wit A4 formaat is geldig. 
Ja. Het is niet noodzakelijk om uw e-ticket in kleur te printen. Alleen de leesbaarheid is van belang. 
Misschien kunt u de bevestigingsmail doorsturen naar uw werk, een familielid of kennis die de e-tickets voor u kan printen. 
Ja, mits u de bevestigingsmail kunt doorsturen naar iemand met een printer, die vervolgens de e-tickets voor u kan printen. Het scannen van uw e-ticket met barcode via uw smartphone of tablet is
niet mogelijk. 
Nee, alleen een e-ticket met barcode geprint op wit A4 formaat is geldig. 
Nee, voor meerdaagse e-tickets moet u bij het park zelf zijn.
Helaas is het niet mogelijk voor groepsreizen de e-tickets met korting online te kopen. U dient dit direct via het park te doen. 
Nee. Bij het uitvoeren van de betaling bent u akkoord gegaan met het aantal e-tickets. E-tickets zijn niet terug te geven. Controleer de geldigheidstermijn van het e-ticket. U kunt uw e-ticket op een ander moment misschien alsnog gebruiken of deze aan iemand in uw omgeving geven. 
Nee. Controleer de geldigheidstermijn van het e-ticket. U kunt uw e-ticket op een ander moment
misschien alsnog gebruiken of deze aan iemand in uw omgeving geven. 
In de aanbieding én op uw e-ticket staat duidelijk vermeld voor welke periode de aanbieding geldig is. Daarbuiten is uw e-ticket niet bruikbaar, u kunt dan ook geen geld retour krijgen.
Hebt u vragen of opmerkingen over het bestellen van de e-tickets, de e-mail of het printen, mail uw vraag dan naar support@ticketsplus.nl. Bent u al bij het park en is er iets aan de hand met uw e-ticket, dan helpt de klantenservice van het park u graag verder. 
Staat uw vraag er niet tussen, stuur dan een e-mail naar support@ticketsplus.nl 

Ticko

Ontdek de leukste uitjes tijdens jouw vakantie met Ticko! Bestel tickets met korting voor vele attractie- en speelparken, dierenparken, musea en nog veel meer.